Kontynuując organizację targów i jarmarków na Starym Mieście, z przyjemnością informujemy, że w tym roku w dniach 19 i 20 grudnia, na placu Hallera będzie miał miejsce III Jarmark Bożonarodzeniowy. Zapraszamy zainteresowanych przedsiębiorców do składania wniosków oraz aktywny udział w organizacji jarmarku.
Plac Hallera w Google Street View
Zobacz w Google Street View - kliknij tutaj
Wzorem roku ubiegłego regulamin wydarzenia precyzuje usługi oraz towary gastronomiczne, zgodne z klimatem towarzyszącemu temu wydarzeniu oraz warunki prowadzenia tych działań. Podczas jarmarku dozwolona jest sprzedaż artykułów spożywczych, jak i przemysłowych, związanych ze świętami bożonarodzeniowymi, między innymi: bakalie, słodycze, wyroby pamiątkarskie, orzechy, wyroby cukiernicze, ozdoby świąteczne, usługi gastronomiczne pod postacią małych poczęstunków, piwo, grzane wino, kawa czy herbata.
Prosimy aby Państwa wnioski uwzględniały warunki regulaminu. W przypadku dużej ilości wniosków zostanie dokonany wybór najtrafniejszych dla charakteru wydarzenia propozycji. Handlujący podczas Jarmarku otrzymają do dyspozycji drewniany, zamykany stragan, natomiast w przypadku gastronomii drewniany otwarty domek bądź wiatę.
Formularz zgłoszeniowy do pobrania na naszej stronie www.pchlitarg.tczew.pl oraz na www.dp.tczew.pl. Rekrutacja rozpocznie się 5 października 2015 r. i potrwa do 16 listopada 2015 r.